Bar Pinotxo. La Boqueria


Mercat de la Boqueria. Barcelona

Aviat fará un any que estic per aquí donant a conèixer alguns detalls d'escenes, persones i fets de Catalunya en general i de Barcelona en particular (alguna excepció veure-ho), que són del meu interes, i que penso pot ser-ho d'algú mes. Aquest és el motiu d'aquestes passejades per carrers i avingudes, per llibres i revistes. No pretenc donar molts detalls tècnics ni cronològics, ni fer cap tesi sobre això o allò. La meva pretensió és donar-los a conèixer en un blog mes, aquests fets i gents que m'agradan i que em fa guanyar temps quan en altres ocasions podriam dir que el perdria. En algunes ocasions em permeto posar alguns enllaços on us donaràn tot tipus de detalls sobre l'article.
Això ve al cas perquè tant passejar, cal descansar i per a això, si ens trobem pel casc antic, res millor com fer-ho al costat d'en Pinotxo, personatge popular, bon conversador i amic de tots els que ens apropem al seu bar, al mercat de la Boqueria de Barcelona, a tastar els seus plats o senzillament a prendre un cafè.
I després d'aquest descans seguirem el nostre complaent camí, descobrint les nostres ciutats i pobles, al mateix temps que passegem i avancem per la vida.
Rebeu una abraçada plena de felicitat, i com diria un avantpassat meu: "Llegiu i estimeu-vos."

El Pinotxo el trobare-ho just a l'entrada del mercat de la Boqueria.

1 comentari:

  1. El servei es espantos, mitja hora en servir un cafe.
    no te llita de preus, i no doan ticket de caixa.

    Juanito escriu en un papret la "factura", comproveu que us cobren el que eu consumit.

    no entenc com un bar com aquest está a un lloc emblematic com la Boqueria.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...